Logo
Zákaznický servis
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu na pobočku Zásilkovny ZDARMA
Důležitá informace
17.08.2019
DOVOLENÁ 20.8. - 28.8.2019
Vážení zákazníci, v období 20. – 28. srpna 2019 proběhne dovolená týmu classicdvd.cz. V tomto termínu nebudou vyřizovány žádné objednávky a nebudou ... číst celé
Zobrazit aktuální sdělení
 
  1. Úvod
  2. FAQ - Často kladené dotazy
FAQ - Často kladené dotazy

Máte otázky? Podívejte se prosím do naší sekce často kladených otázek pro více informací.

Musím být u vás registrovaný, abych mohl nakoupit? 
Registrovat se nemusíte. Objednávku můžete vytvořit bez předchozí registrace. Pouze k zapojení do našeho věrnostního programu registrace je nutná.

Obdržím potvrzení objednávky?
Ano. Poté, co byla Vaše objednávka odeslána a přijata obdržíte potvrzení emailem.

Jak zjistím stav své objednávky?
Registrovaný uživatel zjistí stav své objednávky ve svém uživatelském profilu.

Nepřišel mi žádný potvrzující e-mail o přijetí objednávky, co s tím?
E-mail o přijetí objednávky zasíláme automaticky několik minut po dokončení objednávky. Pokud Vám potvrzující e-mail nedorazí, je objednávka buďto nedokončená, je uveden chybný e-mail nebo Vám e-mail spadl do spam koše. Před dokončením objednávky musíte odškrtnout souhlas s Obchodními podmínkami, teprve poté lze objednávku závazně potvrdit. Je nutné kontaktovat eshop, buďto přes kontaktní formulář nebo na e-mail a ověřit si, zda je objednávka evidovaná či nikoliv.

Může být fakturační adresa jiná než dodací?
Ano, při zadávání vašich údajů zaškrtnete políčko Fakturační údaje (pokud jsou jiné než dodací).

Je možné objednané zboží vyzvednout na prodejně?
Jsme pouze internetový eshop. Kamennou prodejnu ani výdejní místo neprovozujeme. Nabízíme možnost osobního odběru na jednom z mnoha výdejních míst Zásilkovny. Dopravné již od 69 Kč a při objednávce nad 1499 Kč je doprava na pobočku Zásilkovny zdarma.

Je možné doručení zboží na Slovensko?
Ano. Zásilky odesíláme také na Slovensko. Z tohoto důvodu jsou všechny naše ceny přepočteny také na euro (v horním menu zvolte měnu EUR). Pokud tedy děláte nákup ze Slovenska a platbu realizujete z eurového účtu, znáte ihned částku k zaplacení. Uhradit objednávku můžete bankovním převodem v EUR na slovenský účet u FioBank (platba předem). Možnosti dopravy na Slovensko naleznete ZDE

Jak mohu zaplatit?
Podle druhu dopravy Vám nabízíme různé způsoby platby, a to platba předem na účet nebo platba dobírkou. Možnosti se Vám zobrazí v rámci volby způsobu dopravy. Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky.

Kolik mám času na úhradu objednávky?
Na úhradu objednávky čekáme 7 dní od vytvoření objednávky. V případě chybějící platby v tomto termínu zasíláme e-mailovou zprávu s připomenutím této skutečnosti. Od té doby máte další 3 dny na úhradu objednávky. V případě nezaplacení je objednávka po tomto čase automaticky stornována.

Je možné zboží reklamovat?
Samozřejmě. Zboží lze reklamovat na adrese uvedené v obchodních podmínkách. Pokud je reklamace oprávněná, náklady spojené se zasíláním zboží hradí prodejce.

Jak postupovat, když přišlo mi poškozené zboží?
Pokud má zboží nějakou vadu, obraťte se s tímto problémem na e-mail classicdvd@classicdvd.cz. Do e-mailu, prosím, přiložte fotografii produktu a popis poškození.

Je možné zboží vrátit?
Zboží je možné vrátit do 14 dnů od převzetí zboží. Musí být nepoškozené, nepoužívané a v původním obalu. Po obdržení zboží vám obratem zašleme peníze zpět převodem na účet.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Kontaktujte nás!
Náš zákaznický servis můžete kontaktovat e-mailem na classicdvd@classicdvd.cz nebo pomocí našeho kontaktního formuláře

Akční nabídky, novinky a slevy na váš email!


 

© 2004 - 2019 ClassicDVD.cz
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.