- Úvod
- FAQ - Často kladené dotazy
Máte otázky? Podívejte se prosím do naší sekce často kladených otázek pro více informací.
- Musím být u vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
- Obdržím potvrzení objednávky?
- Jak zjistím stav své objednávky?
- Nepřišel mi žádný potvrzující e-mail o přijetí objednávky, co s tím?
- Může být fakturační adresa jiná než dodací?
- Je možné objednané zboží vyzvednout na prodejně?
- Je možné doručení zboží na Slovensko?
- Jak mohu zaplatit?
- Kolik mám času na úhradu objednávky?
- Je možné zboží reklamovat?
- Jak postupovat, když přišlo mi poškozené zboží?
- Je možné zboží vrátit?
- Lze objednat zboží, které je nedostupné?
- Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Kontaktujte nás!
Musím být u vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
Registrovat se nemusíte. Objednávku můžete vytvořit bez předchozí registrace. Pouze k zapojení do našeho věrnostního programu registrace je nutná.
Obdržím potvrzení objednávky?
Ano. Poté, co byla Vaše objednávka odeslána a přijata obdržíte potvrzení emailem.
Jak zjistím stav své objednávky?
Registrovaný uživatel zjistí stav své objednávky ve svém uživatelském profilu.
Nepřišel mi žádný potvrzující e-mail o přijetí objednávky, co s tím?
E-mail o přijetí objednávky zasíláme automaticky několik minut po dokončení objednávky. Pokud Vám potvrzující e-mail nedorazí, je objednávka buďto nedokončená, je uveden chybný e-mail nebo Vám e-mail spadl do spam koše. Před dokončením objednávky musíte odškrtnout souhlas s Obchodními podmínkami, teprve poté lze objednávku závazně potvrdit. Je nutné kontaktovat eshop, buďto přes kontaktní formulář nebo na e-mail a ověřit si, zda je objednávka evidovaná či nikoliv.
Může být fakturační adresa jiná než dodací?
Ano, při zadávání vašich údajů zaškrtnete políčko Fakturační údaje (pokud jsou jiné než dodací).
Je možné objednané zboží vyzvednout na prodejně?
Jsme pouze internetový eshop. Kamennou prodejnu ani výdejní místo neprovozujeme. Nabízíme možnost osobního odběru na jednom z mnoha výdejních míst Zásilkovny a Balíkovny.
Je možné doručení zboží na Slovensko?
Ano. Zásilky odesíláme také na Slovensko. Z tohoto důvodu jsou všechny naše ceny přepočteny také na euro (v horním menu zvolte měnu EUR). Pokud tedy děláte nákup ze Slovenska a platbu realizujete z eurového účtu, znáte ihned částku k zaplacení. Uhradit objednávku můžete bankovním převodem v EUR na slovenský účet u FioBank (platba předem). Možnosti dopravy na Slovensko naleznete ZDE
Jak mohu zaplatit?
Uhradit objednávku můžete bankovním převodem (platba předem na účet). Po zpracování objednávky zašleme Vám podklady pro provedení platby na e-mail. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky.
Platba na dobírku není možná.
Kolik mám času na úhradu objednávky?
Na úhradu objednávky čekáme 7 dní od vytvoření objednávky. V případě chybějící platby v tomto termínu zasíláme e-mailovou zprávu s připomenutím této skutečnosti. Od té doby máte další 3 dny na úhradu objednávky. V případě nezaplacení je objednávka po tomto čase automaticky stornována.
Je možné zboží reklamovat?
Samozřejmě. Zboží lze reklamovat na adrese uvedené v obchodních podmínkách. Pokud je reklamace oprávněná, náklady spojené se zasíláním zboží hradí prodejce.
Jak postupovat, když přišlo mi poškozené zboží?
Pokud má zboží nějakou vadu, obraťte se s tímto problémem na e-mail classicdvd@classicdvd.cz. Do e-mailu, prosím, přiložte fotografii produktu a popis poškození.
Je možné zboží vrátit?
Zboží je možné vrátit do 14 dnů od převzetí zboží. Musí být nepoškozené, nepoužívané a v původním obalu. Po obdržení zboží vám obratem zašleme peníze zpět převodem na účet.
Lze objednat zboží, které je nedostupné?
Obecně nedostupné zboží nelze objednávat.
Pokud je zboží označeno jako Trvale nedostupné, znamená to, že tento titul už opravdu nebudeme mít v nabídce.
Je-li zboží označeno jako Vyprodáno, znamená to, že tento titul aktuálně nemáme skladem ani nevíme, kdy (nebo zda) se objeví.
Pokud produkt je označen jako Na cestě, znamená to, že očekáváme dodání.
Jestli si přejete dostupnost produktu kontrolovat, nabízíme Vám službu "Hlídat cenu / dostupnost". Naleznete ji pod parametry v detailu produktu. Jakmile hlídacího psa potvrdíte, bude Váš požadavek zaregistrován a ve chvíli, kdy se dostupnost zboží změní, budeme Vás informovat emailem. Tato služba je bezplatná a nezávazná.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Kontaktujte nás!
Náš zákaznický servis můžete kontaktovat e-mailem na classicdvd@classicdvd.cz nebo pomocí našeho kontaktního formuláře